Gümüş eğitim 2009 yılından bu yana bakırköy ve istanbul çevresinde etüt ders , bakırköy özel ders , teog ve ygs lys eğitimleri veren bir eğitim merkezidir. Yaz okulları ve çocuğunuzun sınav öncesi motivasyonunu tamamlamak amaçlı eğitimlerin yanında teog ve ygs lys sınavlarına hazırlık içinde eğitimleri bulunmakla beraber aşşağıdaki 3 bölümden oluşan ders programınıda içermektedir.

1. ETÜT PROGRAMLARI

Eğer çocuğunuz okuldaki dersleri biliyo zeki bir öğrenci ama evde ders çalışmıyo dikkatini toplayamıyo devamlı dersten kalkıyo tenbellik yapıyo ödev yapmak akşam 11 lere kadar sürüyosa size etüt programını önere biliriz hafta içi 4 gün yapılan programımız okul sonrası ilk bölümü ödev yapımı ikinçi bölümü belirlenen testlerin çözümü şeklindedir ve öğrenci takibi kurumumuza aitdir.

2. HAFTA SONU PROGRAMI

Çocuğunuz ders anlamında iyi durumda ödevlerini yapan sorumluluklarını bilen başarılı bir öğrenci okulda sürekli TAKTİR,TEŞEKKÜR ALAN BİR ÖĞRENCİ ama dışarda yapılan denemelerde örneğin TUDEM sınavlarında Bursluluk sınavların da yeterli puanı alamadığını düşünüyo ve merkezi sınavlara hazırlık da daha başarılı olsun istiyorsanız, diyer bi değişle okulda öğrendiği konuları daha derinlemesine öğrensin ve daha fazla örnek çözümüyle soru bankaları bitirsin istiyorsanız hafta sonu grubu tam size göre sadece cumartesi günleri yapılan programımızla çocuklarınız başarıyı garantiliyor.

3. ÖZEL DERS PROGRAMI

Bakırköy Özel ders programımız GÜMÜŞ EĞİTİM KURUMLARIN cıkış noktası yapılan eğitim faliyetlerinin en başarılısı ve sonuçun en doğru alındığı çalışma programıdır. Okullarda,dersaneler de ve toplu eğitim veren Etüt Eğitim merkezlerinde öğrencilerimize bir ayrım yapılmadan aynı eğitim programı dayatılır ama aynı sınıfta çalışan,çalışmayan altyapısı iyi olan iyi olmayan genel kültür seviyesi yüksek olan olmayan ve algılaması yüksek olan olmayan öğrenciler aynı sınıfta standart eğitim programını birlikte doğru alması beklenir. BU MÜMKÜN DEĞİLDİR… Bu şekilde yapılan programların başarı oranı sadece %20 dir. GÜMÜŞ EĞİTİM KURUMLARI özel ders paket programları danışmanlık hizmetleri öğrenci takip mekanizmasıyla öğrencilerin özel ders programlarını yapar ve öğrenciyi başarıya ulaştırır.

Bir Cevap Yazın

